Familyquotes

a while back —– Mijn broertje van 8 heeft het over 72b8b1e15339dbc42912cc0e0cc37598gifkikkers.  ‘Ja en daarom als je een kikker kust wordt je licht pscygotisch en zie je een prins voor je.’ zegt mijn tante. Mijn broertje knikt ernstig en gaat door met zijn verhaal.

another time again —— We zitten in de keuken, alle gordijnen al dicht en horen wat tegen het raam slaan. Broertje van 8 again, ‘volgens mij zijn het regendruppels’. ‘Oehoeee! Jij bent een regendruppel in mijn mond!’ zing ik poëitsch. Papa: ‘Jij bent een aambei op mij.’ Okee?! Thanks dad. 

once upon a time —— Two sides of the familiy. 1. Mijn nicht (Lola) en oom. ‘Ik hou niet van de hele tijd van zitten of liggen.’ zegt m’n nicht. Oom: ‘Ik ben het wel met Lola eens.’ 2. Elsbeth (mijn moeder) en tante. Mama: ‘Ik zou hier wel een hangmat willen ‘ ‘Ik ben het wel met Elsbeth eens.’ zegt m’n tante.

Geef een reactie

